|
Тема |
Re: [re: Ивaйлo] |
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
|
Публикувано | 18.05.05 11:12 |
|
|
Ами не виждам как това, че разни мутри и бандити карат G-класи, трябва да повлияе на качествата на самият автомобил?
Или това, че струва 100 000 Евро го прави много лош?
Ти ми кажи, колко са машините, които излизат серийно от завода с три диференциала; ръчни блокировки и на трите; цели мостове, отпред и отзад, при това особено яки; демултипликатор; рама; пружини; стоманен щит на картера; ауспуси, гърнета, кардани, всичко е вдигнато над долният край на рамата и тнт.
А това, че салона е луксозно обзаведен, не мисля, че му пречи на проходимостта.
На който не му харесва лукса, да си купи военен G-клас. Чат-пат май ги пускат на разпродажби от Бундесвера.
ML-а е позициониран при големите SUV-ове. При Туарега, БМВ Х5, Кайен и др. Та кой от тях е на рама? Хе, че в тази група често са даже без нито един истински блокаж, без понижаващи предавки, абе само едно 4х4 дето имат.
Тойота, Ленд или Рейдж Ровър не съм ги слагал аз при таралясниците. Ти ги сложи. Но не харесвам например УАЗ в никакви модификации. За мен това е инженерно недоразумение, ако ще да го качат на Еверест. Нямам обаче никакво намерение да споря на тази тема с феновете им.
Само ДизелРедактирано от Caмo Дизeл на 18.05.05 11:15.
|
| |
|
|
|