|
Тема |
Re: Dini [re: DlNl] |
|
Автор | yaro (Нерегистриран) | |
Публикувано | 05.05.05 09:51 |
|
|
Dini,
Ами ти сам си отговори на въпроса. По твоите думи "постоянно зацепени преден и заден мост" може да значи само едно нещо - наличие на междуосев (междинен) дифенренциал, който при блокиране предава движение към преден и заден мост в съотношение 50/50. Така е Нивата, всички Ленд Ровър-и от 1972г. насам, последните Г-класи и др.
Тука изключвам всички "парт-тайм" конфигурации, защото там предния мост се зацепва от раздатката само при нужда. А самата раздатка може да има или да няма междуосев диференциал в нея. Така е Тойота (70-та серия със сигурност, други не ги познавам добре), Нисан Патрол - Y60 и G60, старата Г-класа, Сузуки-та и т.н.
А тия цигании с разкачане на кардан към предния мост и т.н, демек да направиш Нивата 4х2 (най-често за да свалиш разхода, за друга причина просто не се сещам), въобще няма да ги коментирам. Аман от български тунинг..
|
| |
|
|
|