Здрасти, онзи ден взех валовете и кобилиците,много са запазени и видимо са на малко км. (не са шлайфани, мерих ги........)Вчера реших да я сглабям, самото сглабяне е лесно но има малък проблем...........нямам данни за този мотор.........как се зацепват валовете, вчера ги зацепих, но ми избяга с 2зъба, но когато я въртях на ръка клапаните не се удрят в буталата, така че няма опасност......... Така като гледам белезите......на кол. вал. има два белега които са на двете шайби:единия е на шайбата отпред която върти ремъците за климата, помпите и алтернатора, а другия белег е на зъбното колело, което върти само веригата.............Горе също на зъубните колела на разпр. валове има белези............но въпроса ми е дали някой от валовете не дава някакво предверение, или нещо друго става..........то не че съм мислил много , щото беше вече тъмно и може и аз да не съм направил както трябва нещата, но за всеки случай да питам.........естествено не съм палил колата, щото и нямам доверие все още, и ще трябва да проверя още неща, за да видя коя е причината за изместването на белезите,.............принципно като сложих валовете горе, м/у тях веригата направи корем,(увисна м/у двете шайби),обаче след това не се сетих да завъртя малко единия вал обратно на посоката която се върти, за да може веригата да се опъне от двете страни, а да увисне откъм отегача,за да може после когато го откача от кукичката( там има кукичка за захващане на отегача в събрано положение,за да можеш да работиш ) той да опъне веригата..............а пък после като се запали мотора и качи маслото горе, той ще си я доопъне до края.............
Абе ще видя и ще се оправя....ако има нещо което знаеш сподели че ме мързи да мисля вече..........   
|