Ако аз бях на мястото на бащата, сигурно щях да го усетя това масло, но лошото е че аз не съм бил там и белята е станала...........тука от три дни го хокам да се сети каде точно го сменял, но уви все още точна информация нямам, но ак осе сетиииии........................лелееее, какво ги чака тия,   не ми се мисли, направо действам............ Лошото е и още нещо, тъй като тази кола той я кара, а аз от време на време и то за малко,аз не мога да преценя дали има нещо странно или нередно, а той никога няма да го усети(когато му казах че има шум в мотора той ми вика че е бил от помпата на хидравликата, дори и други виках атака, само аз бях на друго мнение, очаквах че ще бъде верига, но честно казано не очаквах да видя такова чудо.... . Лорда ми е свидетел, той видя всичко.......)той дори не поглежда нивото на маслото или водата, водата в чистачките не ги гледа даже............. 
Ако знаех че маслото е за смяна ,щях още в София да го сменя, но той се сетил много късно и решил да реши проблема............ето как го е решил.......... 
Ако знаех че си от Бургас и аз бях на негово място, щях да ти звънна, ма ти не се появяваш често тук..............
Я сега да те питам малко професионални въпроси: На Нисан Примера с 2.0 литровия мотор, SR20DE , датчика на детонациите който е на блока,каде са го завряли на.......................... колко нанофарада капацитет трябва да дава ако през него пусна от 5V-12V / 1KHz...........???Всъщност той ще закове една стойност ( капацитивна) и като го чукна и тази стойност почва да шава нагоре надолу..............е тази стойност ме интересува.........или пък как се проверява този датчик........че нещо не ще да ми се мести аванса............
|