|
|
| Тема |
Re: Защо се бавят фактурите [re: vip4o] |
|
| Автор |
deadreckoning (г-н Двутактов) |
|
| Публикувано | 26.04.11 05:39 |
|
|
|
Като частно лице. Между другото, това не е някакъв нов план, т.к. за него се пише по форумите от лятото на миналата година. Мисля, че се казва "Extra Advance Last Minute Delay", или нещо такова, и официално не се предлага на редовни клиенти, а само на такива, които са предприели конкретни стъпки за отказ от услугите на оператора, като например подаване на заявление за прекратяване на договора. Каквото аз подадох. Но пак няма да ги огрее. М-тел не могат изобщо да стоплят, че в момента нямат план, който да отговаря на нуждите ми - все пак поне половината от всяка година съм извън страната. А роумингът за абонаментните им планове е по-скъп от този на конкуренцията, дори и от предплатените карти на конкуренцията. В тоя смисъл каква е ползата да ми предлагат ако ще и 1 000 000 минути в мрежата си за 1 лв месечна такса, след като няма да ги ползвам доста време, а само трябва да плащам абонаментна такса?
| |
| |
|
|
|