|
|
| Тема |
Re: Защо се бавят фактурите [re: Cтepн™] |
|
| Автор |
SLOOPY (знае най-добре) |
|
| Публикувано | 19.04.11 22:25 |
|
|
|
Логнах на сайта им оплакване - Естествено попитах за някакви срокове в които ще бъдат издадени фактурите. Но получих стандартен копи+пейст отговор. Пействам го по-долу да се види що за простотия е това.
Поне да излязат с някакво послание в медиите, да обявят срокове, нешо извинение ала бала... Няма такива работи, щом са голяма фирма и правят каквото си искат.
Със сигурност ще имат загубени клиенти... ама като че ли му дреме на някой за това. Е, мен поне ще ме загубят. Предполагам обаче, че докато не излязат фактурите не мога да си сменя оператора :) По зле от топлофикация, там можеше уж поне да си спреш парното
Здравейте!
Разбираме неудобството, което нашите клиенти, и в частност Вие, изпитвате след внедряването на новата ни платформа. Действително, поради оптимизиране на клиентската ни платформа, се наложи забавяне в издаването на месечните фактури. Независимо от забавянето им, във всяка фактура е отразен и таксуван съответният отчетен период. Именно заради максимално удобство на засегнатите ни клиенти, тези фактури със забавено издаване, ще бъдат с удължен срок за плащане – 60 дни. Бихме искали да Ви информираме, че колегите наистина полагат достатъчно усилия за преодоляването на всички затруднения, свързани със своевременното издаване на фактурите.
Допълнителна информация можете да получите чрез обаждане на *88 - нашият Контакт център!
Молим да ни извините за причиненото неудобство!
Екипът на МТел
Даже един скрипт не са написали да ми пише името след 'Здравейте' Редактирано от SLOOPY на 19.04.11 22:29.
| |
| |
|
|
|