|
Тема |
Re: Айде честито [re: bira_more] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 31.03.11 14:39 |
|
|
Еми точно законовите уредби са в тяхна полза и им дават право да правят простотии и да се държат с клиентите като крепостни. Нали се сещаш - не е виновен, който яде зелника...
В проекта за изменение на Закона за електроните съобщения има записи, вменяващи отговорности при неизпълнение на задълженията им, колкото и малко да са, но да видим дали ще минат.
Есента се карах с тях, защото не си спазиха едно от малкото задължения - да ми решат жалбата в 30-дневен срок. Обаче...никъде в ОУ няма санкция за неизпълнение на задължения на оператора. Защото някой удобно е пропуснал да го забележи при представяне на ОУ за одобрение. Остава съда...заеби.
Сега пак сме в спор - най-накрая почнаха да излизат фактури от януари и февруари, накуп за двата месеца. Нямам възражения по сумите, само таксите са (то тези бонуси, които получавам, нямат изразходване), но ще ги платя след като видя фактурите. И ето ти казус - в ОУ пише, че се заплаща до 2 седмици след излизане на фактурите. И им казвам, че ще спазя това условие. Но те контрират - ама, господине, Вие имате фактури, ето номерата и датите им. А къде да ги видя? В магазините - нямат достъп, на сайта - услугата е спряна, на *88 и МТел+ - в момента не работи, на хартия също не са дошли.
Обаче от МТел формално са си изпълнили задълженията - има фактури с номер и дата; в ОУ не пише след получаването от клиента, а след издаването.
Добре (за тях, де), че нечие благоразумие е надделяло и не ме спират и мълчаливо сме се споразумели да платя след като фактурите се появят
|
| |
|
|
|