|
Тема |
Re: Айде честито [re: Stefan Pan] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 30.03.11 11:18 |
|
|
Е, да, но пък в момента санкцията е стопираща.
Няма как да не се съобразяват със законността. То това е смисъла на договорите - едната страна да не може самоволно да сменя клаузи. Няма никаква разлика м/у това сега операторите едностранно да премахнат авт. подновяване и това едностранно да променят срока му, да речем на 7 г. Става дума за текущи договори, новите явно вече ще са без тази клауза.
И за да се избегне другия вариант за промяна на клаузи и да се викат абонатите в магазините, ще се мине на по-оптималния вариант - промяна в законодателството; такава промяна анулира противоречащи й договорки в договорите.
Доколкото разбрах клаузата за авт. подновяване няма да бъде премахната, а ще се обърне режима й - сега тя е "по мълчаливо съгласие" - ако в срок от 1 месец преди изтичане на договора абонатът не подаде предизвестие... и ще мине в режим "информиран избор" - операторите ще търсят клиентите с изтичащ договор за продължаването му и ако клиентите не са съгласни договорът ще става безсрочен.
Очаквам развитие и на друго предложение за промяна в ОУ, касаещо кредитните лимити. Сега е много хлъзгаво - уж е услуга, която операторът може и да не ти предостави, но пък няма никакви задължения да я спазва. Дано го доразвият, така че при достигането му, да те спира, а не да те оставя да въртиш огромни сметки. А клиентът да е отговорен само до размера на договорения лимит. Още повече, че МТел имат роуминг-номер, през който, от която и да е точка на света, безплатно, можеш да си вдигнеш лимита - това също е информиран избор. И да не се оправдават с техн. пречки и с роуминг-партньори - щом могат да спират предплатена в мига, в който се изчерпи, значи могат и за абонати при достигане на лимита.
|
| |
|
|
|