|
Тема |
Re: Два въпроса [re: StefanPan] |
|
Автор |
Ghanima (Мис Моралистка) |
|
Публикувано | 17.01.11 12:33 |
|
|
В Глобул процедират така (да се чете "продавач-консултантите казаха"):
Отидохме с мама 2 месеца преди изтичане на договора да спрем две карти . Казаха, че можем да дойдем около 30на дена преди изтичане и да подадем заявление. Ок, отидохме 35 дена преди това и казаха горе-долу следното:
"Вие сега пускате заявление за спиране на две карти, но договорът ви изтича след повече от един месец. За това, че сега пускате 30-дневно предизвестие, може и сега, може и след точно 30 дена да ви спрем телефоните, но ще платите сума Х неустойка на телефон, защото сте прекратили договорите преди изтичането им. Елате по-малко от месец преди изтичането". Отидохме 20 дена преди изтичане на крайния срок и пак казаха нещо подобно "Можем да ви спрем картите, но ще трябва да платите неустойка". И от какъв зор да плащаме неустойка при следните обстоятелства
-бяхме изговорили 95 мин от 100 за всяка карта
-нямахме никакви други разговори от тези карти, които да трябва да се платят
-картите не бяха в телефон (е това да не знаеш дали има връзка с даден номер, ако не го могат операторите, става страшно)
-бяхме платили абонаментната такса
-абонаментната такса всъщност е част от сметка, включваща потребление и такси от 3 номера, така че и да има нещо за плащане, един от номерата остава и все ще се платят задълженията
Подадохме заявленията де. После отидохме предния ден преди изтичането и спряхме картите.
***
пол - Ж
*Подпис*
|
| |
|
|
|