|
Тема |
За мен най важното е да предотвратя автоматичното [re: Cтepн™] |
|
Автор |
ronikokov (непознат
) |
|
Публикувано | 10.01.11 13:25 |
|
|
продължаване на договора след първоначално договорения едногодишен срок. Ако това става лесно и без бой, а само с предплащане на задълженията си (постоянната месечна такса до края на договорения срок, които ти наричаш "неустойки") - това е 100% ОК за мен.
3. По-рано от 1 месец става с плащане на неустойка. Съгласно ОУ и ИД. По действащата ти тарифа (пак се връщам към онзи линк - няма как да смениш плана в срока на договора, забранено е в ИД). И с ДДС
Предполагам че оператора ще трябва да анулира/унищожи и СИМ картата за да предотврати нейното ползване и трупане на задължения по минути над предплатените месечни такси. Наистина ми е интересно дали някой е минавал такава процедура, с какви проблеми се е срещнал и как проблемите са били решени. Не намерих нещо конкретно в тукашните клубове, ако някой се сеща за нещо моля да даде линк.
П.С. Прочетох доста внимателно договорите си с Виваком за стационарна телефония и интернет. И те са малко "селски тЕрикати" и споменават само в малките букви на втората страница по средата: "След изтичането на срока на договора той автоматично се подновява АКО НИТО ЕДНА ОТ СТРАНИТЕ НЕ Е ПОИСКАЛА ПРЕКРАТЯВАНЕТО МУ С ПИСМЕНО ПРЕДИЗВЕСТИЕ отправено до другата страна 30 дена ПРЕДИ изтичането на срока му. (КАПСА е мой).
Предполагам че Мтел също са заровили нещо подобно някъде. И ако нямаш доказателства за ПИСМЕНО предизвестие...ами плащай като поп, ако не знаеш да четеш договори.
Апропо, в повечето държави из т.н. " белия свят" тази клауза за "автоматично подновяване на договори ако няма изрично несъгласие на клиента" отдавна изчезна от стандартните договори. Просто законодателите не повЕрваха на търговците че те се грижели тяхните клиенти да не си губели времето с подновяване на договори.
Интересно ми е кога това ще стане и в България. Все пак член на ЕС, нали?
|
| |
|
|
|