В отговор на:
* Това е интересен казус. Според ОУ:
26.4. (Изм. – в сила от 06.08.2010 г.) Заплащането на услугите се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на абоната...Неполучаването на фактурата не освобождава абонатите от задължението им за плащане на дължимите суми.
Само да ти насоча вниманието, че задължението възниква след издаването на фактурата, което е различно от получаването на същата.
"Вързали са си гащите", защото фактурата, ако е хартиена, и я пращат по пощата може по много начини на НЕ стигне до съответния клиент.
Мисълта ми е, че второто изречение не е в логическо противоречие с първото, и ако търсиш "проблем" тука, ще си изгубиш времето...
Ако обаче фактурата не е издадена, в счетоводен смисъл (питай някое счети, там има строги правила за тия работи), плащане не се дължи.
Сега, ако нямаш получена и електронна фактура (което пак означава, че тя първо от счетоводна гледна точка трябва да е издадена), възниква основателно въпроса- как да разбереш, че такъв документ има изобщо издаден, и колко точно дължиш?
И аз съм на мнение, че нещо са оплескали в базите си, изпогубили са данни, и правят някаква стъкмистика. Но сметките ми (единия ми телефон още е в Мтел) са не особено големи, и от както почнаха тия неуредици няма значителна девиация в тях, въобще не съм ги проверявал дали са ОК, или нещо, което трябва да ми е free, всъщност го плащам.
А и странно- при мен не е имало "дупка" от няколко месеца във фактурите/сметките.
Олег Иванов
Аре със здраве!Редактирано от Oлer Ивaнoв® на 18.12.10 18:35.
|