Изцяло съм съгласен с тази интерпретация. И е редно да е така.
Но, както вече писах, нямам хартиена фактура, нямам електронна фактура, нямам дори СМС. Имам само сума за плащане. Както също писах им звънях и да, имам фактура, но нали си съгласен, че тя трябва да се публикува някъде, а не всеки месец абонатите да звънят и питат.
Та как да докажа, че не се спотайвам, а наистина нямам получена фактура? Да не говорим, че и в нея не са отразени отстъпките (улучих разбрана операторка на *88 и тя ми каза какво съдържа), а аз дори не мога да пусна жалба - нямам от какво да се жалвам; все пак не съм човек, който ще пусне жалба от вида "Сметката ми се вижда голяма, преразгледайте я".
По повод по-предните ни реплики за функциите на КРС - няколко пъти от МТел ми се извиняваха, че не могат да спазят 30-дневния срок за решение на жалба, въпреки договора ни. Накрая изпрасках една аргументирана жалба и до КРС, въпреки FAQ-а им. Отговорът беше, че жалбата ми е препратена до МТел, заедно със съответните препоръки. И, о, чудо, още в края на същия ден ми звъняха от МТел, че жалбата ми е разгледана и решена в моя полза. И като гледам приспадната ми сума, то май 3 месеца няма да плащам за фиксирания си телефон
Редактирано от Cтepн™ на 15.12.10 12:52.
|