Да, логично е да се отнася за хартиените по пощата, но за тях няма разлика м/у хартиена и електронна, така че ще приемат текста и за двете. А и много народ се отказа от хартиената.
Звъннах им за тази сума без фактура, оказа се, че има, момето ми каза номер, период, дата за плащане, разбивка. Както и в предните ми пак имаше същата грешка - неотчетени отстъпки.
Вече се вижда ясно модела:
Имам 2 карти от един от специалните им планове; при тази на жена ми няма грешка, всичко е точно и тази карта е изключението. В моята - неотчетени отстъпки. Във войсбокса - неотчетени отстъпки. В Лупа на малката - един от номерата в луп-мрежата е "изключен" от нея, броят го за нормален МТелски и след като е изял безплатните й към всички оператори, последващите са таксувани, въпреки, че са от още безплатните минути. Т.е. пак грешка в отстъпките.
Та вече имам всичките си 4 фактури за периода август-септември и позагубих част от деня си в експеримент - вкарах си последните 10 фактури за номерата в един екселски файл и пуснах чарта - последните фактури, след "смяната на платформата" не правят пик, продължават равномерните линии на общото неколкомесечно потребление...е, без тази на моя номер, нея още я нямам детайлно, само сумата. Това за мен означава, че няма някаква грешка в самото отчитане, надписани разговори или СМС-и или ИНет. Явно поне един от гафовете е в софтуера, отчитащ и следящ разхода на отстъпки.
А се бавят толкова защото най-вероятно и те го виждат, но не могат да го оправят. Предполагам, че и те си водят статистика (и няма как да не водят щом използват термини като "нетипично потребление") и са засвяткали червени лампички за пикове в потреблението и може би контролни засечки показват къде е проблема. Ама явно той не им се дава...вече 4 месеца.
Впрочем наскоро в "Сега" баш шефът на МТел обяви, че до Коледа всички забавени фактури ще са готови и разпратени. За вас не знам, но аз съм все още 3 месеца назад с 3 сгрешени от 4.
Не му вярвам. Освен, ако е неточен превод и обещанието да е било, че ще разпратят всичко с грешките, пък после ще се жалваме с месеци.
|