|
Тема |
Re: Смяната на платформата била форсмажор [re: Mopфиyc] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 11.12.10 08:52 |
|
|
Това за изгубване на БД звучи много логично. Независимо поради какви причини.
От 14.08 досега, за 4 договора, имам получени 3 фактури, 2 от които сгрешени, при това видимо - на единия не са сторнирали отстъпките (ред "Отстъпки" - 0.00 лв.), а на другия е както ОСаг е писал - към един от номерата от вида 0883 всички разговори са таксувани по 32 ст.
Завчера имам и нещо ново - в иПей ми се мъдри 1 сметка, но нито имам СМС, нито хартиена, нито електронна фактура - просто една сума за плащане. Което веднага води до следваща жалба, тъй като нямат право да искат плащане без основание и платежен документ, в техния случай - фактура*.
Разбирам, че са засипани от жалби от подобно естество дотолкова, че са в невъзможност да си изпълнят задължението да ги решават до 1 месец.
Което се вързва с предположението за загуба на БД - нищо чудно ръчно да "пресъздават" миналото потребление.
* Това е интересен казус. Според ОУ:
26.4. (Изм. – в сила от 06.08.2010 г.) Заплащането на услугите се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на абоната...Неполучаването на фактурата не освобождава абонатите от задължението им за плащане на дължимите суми.
Последното изречение обезсмисля първото. Би трябвало КРС да го разгледа. С последното изречение задължават абоната да плати някаква поискана от тях сума, но и никъде не е регламентирано какво се случва, ако все пак фактура не бъде издадена. Отново абонатът има само задължението да плати "на доверие", а правото му е да заведе дело за неиздадена фактура.
Същото е и малко по-надолу:
30б. Абонатът има право да получава безвъзмездно детайлизирани сметки за ползваните услуги заедно с данъчна фактура, както и достъп до информация в електронен вид относно месечните сметки за ползваните услуги..
Правото на абоната не е подсигурено с мерки срещу оператора при пренебрегването му.
Редактирано от Cтepн™ на 11.12.10 09:22.
|
| |
|
|
|