В отговор на:
На всякъде по света, разумните хора не премахват старата система докато не тръгне новата (в случая с тоя билинг не виждам какво пречи да събират данни за разговорите и 2 те системи едновременно).
Преди 3 г. щерка ми беше част от IT-екипа на една холандска банка и разработваха платформа за дистанционно кредитиране през ИНет.
Бяха я пратили да инсталира платформата в клона им в Казахстан. Когато отиде вече имаше дублиращ сървър, който работеше като еднопосочен мирър на действащия (получаваше копие на всички операции в основния, но не променяше данните в него).
За около 10 дена инсталира платформата в миръра, направиха всички тестове, като нямаше никакви сривове в работата на основния и накрая обявиха 2-часов офлайн прозорец посред нощ и пуснаха миръра като основен.
Кога ще ги стигнем казахите???
Е, нали се сещаш къде е гнилото при МТел? Спестените мъни. Защото знаят, че никой тук няма да им потърси сметка и да ги накара да плащат компенсации за неизпълнение на задълженията от собствените им ОУ. От 4+ месеца се измъкват с "Правим всичко възможно, потърпете", вече го имат като тамплет. Направо ме е яд, че сме на специалните им планове и нямам опция за толкова добри условия при другите за да се изкефя да спра/пренеса всичките си номера и да гледам сеира как ще се опитват да ми вменяват задължения след като те не спазват своите.
Редактирано от Cтepн™ на 09.12.10 19:53.