|
Тема |
Re: Системата не работи [re: troy@] |
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
|
Публикувано | 18.09.10 09:45 |
|
|
Така извадено само по себе си може и да изглежда вярно.
Но под "мрежа" не трябва да се разбира само техническата страна, а и възможността за свръзка.
Още повече, че в правата на абонатите е вписано в чл.28 "Абонатът/потребителят има право да ползва услугите на мрежите в съответствие с изискванията на настоящите Общи условия и договора за услуги.", т.е. ако е коректен и си изпълнява своите задължения, то и МТел трябва да изпълнява своите, записани в чл. 41 "Мобилтел е длъжен да осигурява качествени електронни съобщителни услуги..."
В моя случай детето беше 9 дена изключено поради (призната) вина на МТел и операторът не изпълни задълженията си. Има и още - вчера в магазин, след настоятелно изискване за обяснения, се оказа, че все пак могат да влязат в системата и видяха, че е изключена заради сметка от 160 лв., за която поне не отричаха, че е грешна - остойностявали й всички безплатни разговори (по-точно казано, не са й ги сторнирали). След 30 мин. разговори и ровичкане й казаха, че всъщност сметката е за 22 лв., но и тя не е вярна, а е по-малко и във фактурата ще е точната стойност. И пак наглост - за да й пуснат телефона я накараха да внесе 130 лв. депозит, които ще си изтегли след фактурата (в понеделник, засега).
Така че над ОУ на МТел, нарушени от тях и признати, има Закон за задълженията и договорите, по който може да им се търси отговорност.
Сега, ако питаш защо няма да го направи - ами защото няма друг оператор, който да й предложи толкова услуги на такива цени. Може съвсем лесно да се "начука" МТел, но ще е пирова победа.
|
| |
|
|
|