| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... [re: deadreckoning] | 
                 |  
| Автор | 
5rov () | 
 |  
| Публикувано | 26.10.09 18:04 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Направо са луди, как емайл ще ползваш за такова нещо? Толкова време не ги въведоха тези кратки кодове както при виваком...
 
 
 26.10.2009 - E-мейл сменя безплатното обаждане на *88
 
 От 27 октомври клиентите на М-Тел с договор, които искат да се свържат с Контакт центъра на компанията, ще заплащат за обаждането си на *88. Услугата ще струва 2,4 стотинки с ДДС, независимо от продължителността на разговора. 
 
 За Prima потребителите цената от 15 стотинки за разговор със сътрудник остава непроменена. 3 стотинки ще бъде таксата за тях при свързването с автоматичното гласово меню на *88. 
 
 Клиентите на М-Тел могат да проверят текущата си сметка напълно безплатно през приложението М-Тел+, меню M-Tel Info, Моята сметка директно през мобилния си телефон. 
 
 Вариант за безплатно получаване на информация е и сайтът на компанията, който съдържа подробно описание на всички продукти и услуги предлагани от телекома в секция Моят М-Тел. След регистрация на мобилния му номер клиентът ще има възможността да получава информация за: 
 
 - текуща сметка и кредитен лимит; 
 - оставащи безплатни минути; 
 - номерата в група „Семейство и приятели”, както и възможност да ги променяте; 
 - детайлни разпечатки на излезли фактури за последните 12 месеца; 
 - информация за активни услуги. 
 В допълнение от тази секция е възможно изпращането на е-мейл с клиентско запитване. 
 
 Клиентите, ползващи Prima услуги могат да посетят секция Частни клиенти, меню Услуги, Prima, Проверки, където също разполагат с безплатен достъп до информация за това как бързо и лесно да проверяват: 
 
 - наличността по своята сметка; 
 - срока на валидност на своята карта; 
 - оставащите безплатни минути и SMS-и. 
 
 От началото на тази година, клиентите имат и нова възможност за консултации чрез интернет страницата на телекома. На www.mtel.bg те могат да се допитват он-лайн, в реално време и да получават информация за продукти и услуги, както и съвет под формата на чат със сътрудник обслужване на клиенти от Контакт центъра на телекома.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |