Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:38 03.06.24 
Клубове / Мобилни комуникации / Мобилни оператори / МТел Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... [re: deadreckoning]
Автор 5rov ()
Публикувано26.10.09 18:04  



Направо са луди, как емайл ще ползваш за такова нещо? Толкова време не ги въведоха тези кратки кодове както при виваком...


26.10.2009 - E-мейл сменя безплатното обаждане на *88

От 27 октомври клиентите на М-Тел с договор, които искат да се свържат с Контакт центъра на компанията, ще заплащат за обаждането си на *88. Услугата ще струва 2,4 стотинки с ДДС, независимо от продължителността на разговора.

За Prima потребителите цената от 15 стотинки за разговор със сътрудник остава непроменена. 3 стотинки ще бъде таксата за тях при свързването с автоматичното гласово меню на *88.

Клиентите на М-Тел могат да проверят текущата си сметка напълно безплатно през приложението М-Тел+, меню M-Tel Info, Моята сметка директно през мобилния си телефон.

Вариант за безплатно получаване на информация е и сайтът на компанията, който съдържа подробно описание на всички продукти и услуги предлагани от телекома в секция Моят М-Тел. След регистрация на мобилния му номер клиентът ще има възможността да получава информация за:

- текуща сметка и кредитен лимит;
- оставащи безплатни минути;
- номерата в група „Семейство и приятели”, както и възможност да ги променяте;
- детайлни разпечатки на излезли фактури за последните 12 месеца;
- информация за активни услуги.
В допълнение от тази секция е възможно изпращането на е-мейл с клиентско запитване.

Клиентите, ползващи Prima услуги могат да посетят секция Частни клиенти, меню Услуги, Prima, Проверки, където също разполагат с безплатен достъп до информация за това как бързо и лесно да проверяват:

- наличността по своята сметка;
- срока на валидност на своята карта;
- оставащите безплатни минути и SMS-и.

От началото на тази година, клиентите имат и нова възможност за консултации чрез интернет страницата на телекома. На www.mtel.bg те могат да се допитват он-лайн, в реално време и да получават информация за продукти и услуги, както и съвет под формата на чат със сътрудник обслужване на клиенти от Контакт центъра на телекома.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* М-тел съвсем ли закъса за приходи ... deadreckoning   26.10.09 16:30
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... pegasus®   26.10.09 17:17
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... Coтko   26.10.09 17:44
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... pegasus®   26.10.09 17:52
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... 5rov   26.10.09 18:04
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... vip4o   28.10.09 12:54
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... Glamdring   26.11.09 20:03
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... CTEHATA   26.10.09 19:25
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... koзaтa   07.11.09 11:36
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... donald trump   15.11.09 20:10
. * Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... Schmidt   28.11.09 13:09
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.