|
Тема |
Re: М-тел съвсем ли закъса за приходи ... [re: deadreckoning] |
|
Автор |
5rov () |
|
Публикувано | 26.10.09 18:04 |
|
|
Направо са луди, как емайл ще ползваш за такова нещо? Толкова време не ги въведоха тези кратки кодове както при виваком...
26.10.2009 - E-мейл сменя безплатното обаждане на *88
От 27 октомври клиентите на М-Тел с договор, които искат да се свържат с Контакт центъра на компанията, ще заплащат за обаждането си на *88. Услугата ще струва 2,4 стотинки с ДДС, независимо от продължителността на разговора.
За Prima потребителите цената от 15 стотинки за разговор със сътрудник остава непроменена. 3 стотинки ще бъде таксата за тях при свързването с автоматичното гласово меню на *88.
Клиентите на М-Тел могат да проверят текущата си сметка напълно безплатно през приложението М-Тел+, меню M-Tel Info, Моята сметка директно през мобилния си телефон.
Вариант за безплатно получаване на информация е и сайтът на компанията, който съдържа подробно описание на всички продукти и услуги предлагани от телекома в секция Моят М-Тел. След регистрация на мобилния му номер клиентът ще има възможността да получава информация за:
- текуща сметка и кредитен лимит;
- оставащи безплатни минути;
- номерата в група „Семейство и приятели”, както и възможност да ги променяте;
- детайлни разпечатки на излезли фактури за последните 12 месеца;
- информация за активни услуги.
В допълнение от тази секция е възможно изпращането на е-мейл с клиентско запитване.
Клиентите, ползващи Prima услуги могат да посетят секция Частни клиенти, меню Услуги, Prima, Проверки, където също разполагат с безплатен достъп до информация за това как бързо и лесно да проверяват:
- наличността по своята сметка;
- срока на валидност на своята карта;
- оставащите безплатни минути и SMS-и.
От началото на тази година, клиентите имат и нова възможност за консултации чрез интернет страницата на телекома. На www.mtel.bg те могат да се допитват он-лайн, в реално време и да получават информация за продукти и услуги, както и съвет под формата на чат със сътрудник обслужване на клиенти от Контакт центъра на телекома.
|
| |
|
|
|