|
Тема |
актуалната ситуация [re: aruba_man_ban_delete] |
|
Автор |
aruba_man_ban_delete (*антитрол*) |
|
Публикувано | 17.09.09 18:11 |
|
|
Днес бях във Виваком и Мтел офис да си регистрирам Бонуси безкрай и Примата.
Във Виваком служителка със селска дикция и нахакано поведение - говреше ми упорито на ти, при положение че през цялото време налагах учтива форма в разговора съвестно преписа всички данни от личната ми карта в системата и ми зададе и допълнителни въпроси от рода кой ми бил любимия цвят и колко често зареждам ваучери. Никъде не ми бе предложено да се разпиша или да прочета какви точно са условията по събирането на данните ми
В Мтел създадох смут в офиса с искането си, наложи се служителката да чете някаква служебна бележка в интранета. Оказа се, че трябва да попълня декларация, която попълних собсвеноръчно, въведох фалшиви данни и имах възможност да задраскам пасаж, отнасящ се за обработката на данните ми за маркетингови цели. Декларацията щяло да бъде съхранена в специална папка и да бъде изпратена незнайно кога в централата за обработка. Никой не си направи труда да ми гледа личната карта. Неколкократно ми обявиха, че с това съм извършил всичко необходимо и картата ми не е застрашена от спиране.
Това е в общи линии, ако някой има Би Конект може да напише впечетленията си.
Редактирано от aruba_man_ban_delete на 17.09.09 18:13.
|
| |
|
|
|