хе-хе, много ме забавляваш с верноподаническите си писания. Явно си от средите на гореописаните дълбокоумни служители и... абе, похвално е да си защитаваш фирмата, но хайде, все пак, нека сме и малко реалисти!
Никакви сметки не съм проверявала, това са все случки описани от мои познати и приятели, с които споделих за неволите си с МТел и които ВЕЧЕ НЕ СА ИМ АБОНАТИ.
Аз може да не си водя подробен дневник, на това явно разчитат и някои оператори, но има хора домошари, които се прибират вечер след работа и не изпитват нужда седейки един до друг да си лафят по джиесемите. Ако десетина дни със сигурност не си излизал никъде, а се оказва, че честичко си говорил с половинката мужду кухнята и WC-то например, значи нещо не е наред.
А я аз да те попитам, като намекваш, че клиентите са параноични и няма как да се доказват твърденията им:
Как МТел ще докаже, че грешката не е тяхна ако аз собственоръчно си попълня в моя екземпляр от договора верния телефонен номер? Което трябваше да ми предложи да направя малоумната им служителка при подписване на договора. Без да ме интересува какъв текст е написала ТЯ във фирмения екземпляр? Такива уж били техните правила, както ми обясняваха в няколко офиса други служители?
Изобщо не съм търсила конфликти и повод да се оплаквам от какво ли не, а просто да се отстрани една глупава грешка и това да стане в разумни срокове още при установяване на проблема, а не след месеци и след изтичане на прословутия промоционален период с 200 безплатни минути месечно! От това аз нямам нито интерес, нито излишно време за губене, но МТел определено има интерес да ме размотава.
На всичкото отгоре, не можело и да се откажа от скъпоценните им услуги, трябвало да плащам неустойки. Хм, ЩЕ ВИДИМ...
Редактирано от monetka на 22.11.08 10:26.
|