Михаела, вече ти обясниха как стоят нещата, и това е правилния отговор.
Не е правилна логиката ти "не съм говорила - не плащам". Защото операторите имат и други услуги, които може да се ползват. А ти си ги ползвала. Примерно, можеш да пращаш SMS, можеш да ползваш GPRS или CSD. В случая си ползвала две услуги, които не си деактивирала: пренасочване на разговори и гласова поща. Не знам кое не разбираш от идеята - ползваш-плащаш. Проблемът, че не си била информирана кое как и кога се таксува е лично твой.
И ще ти кажа нещо. По-добре не се заяждай за двайсет лева, а ги плати доброволно. Приеми, че не си разбрала как стоят нещата, защото наистина е така. Повярвай ми, че последиците при неплащане на сметката ти струват много повече от двайсет лева. Знаеш, че рано или късно ще влезеш в съда и ще си вземат парите, само че ще платиш и таксите за делото, за адвокати и т.н. Има си ред, а ти си некомпетентната и виновната в случая. Чисто моралната страна на въпроса ще ти тежи много повече от тази сума, която е напълно основателно да ти я искат. Сметни си дали след пет години ще ти е яко да ти откажат кредит или заминаване в чужбина или по-голям лимит на кредитната карта, заради двайсет лева. Унижението в банката да те гледат като длъжница и нелоялна заради смешна сума от миналото ти не е добър вариант. И то когато причината да се натрупа тази сума в роуминг е в теб и в твоята некомпетентност за ползването на услугите.
А ако все още, въпреки разясненията, които всички ти даваме, не си убедена, че сме прави и ако смяташ да продължаваш да се излагаш повече в МТел за неща, които са дефинирани като услуги и редовно предоставени на теб като клиент, и ако все още желаеш да оспорваш сумата от 20лв. в роуминг, направи следното: плати я, за да не влезеш в съда заради невежество, а в последствие съди, пиши и се разправяй както искаш с когото искаш и с помощта на която искаш комисия.
|