съжялявам за разочарованието ти, но уви всеки попаднал в подобна ситуация казва "аз не съм виновен!!" ... нали сама разбираш, че в нито един от мобилните оператори няма специален отдел "Надписване на сметки" ?! :)
сега едва ли можеш да се сетиш къде си ровила в менюто на телефона си и какви настройки си пипала, но повярвай, операторът няма как сам да ти пренастрои менюто.
Съвсем нормална и интелигентна постъпка е преди да заминеш за чужбина да се информираш за възможностите - колко ще ти струва в роуминг, има ли някакви специални настройки, които е нужно да направиш на телефона си ... и най-важното, щом си решила да не ползваш телефона си - спри си роуминга и просто си купи предплатена карта от там, която можеш да намериш на символични пари.
В едно мога да те уверя - мобилният оператор печели не от тези, които си броят стотинките в роуминг, а от хората, които си плащат за услугите и знаят как да ги ценят, информират се добре за възможностите и не правят сеир за 20 лв, които сами са си изразходили.
И понеже каза, че не си особено технически грамотна - ако беше, щеше да знаеш, че когато ползваш услуги в роуминг, информация за потреблението ти подава обслужващия те роуминг оператор, т.е. този в Турция и той подава информацията към българския оператор, който те таксува според това, което си правила в другата държава.
Накрая ще ти кажа, че е некоректно да се жалваш за нещо, което е само и единствено по твоя вина .... а относно плащането на сметка .... ами интелигентните хора си плащат, а не се оплакват по форумите как все някой друг им виновен!
|