|
Тема |
Re: Сметка за непроведени разговори [re: Cherniq] |
|
Автор | Mиxaeлa (Нерегистриран) | |
Публикувано | 27.04.08 21:03 |
|
|
Съжалявам, че текстът на писмото не е пред мен за да мога да го цитирам точно. Оперъторът твърди, че АЗ, собственоръчно съм активирала тези пренасочвания от менюто на телефона си. Действието на това пренасочване се състои в следното. Когато ми е изключен телефона, не отговарям или съм извън покритие, се инициира пренасочване към гласовата поща. И след като аз сама съм го направила - трябвало и да платя за това.
1. Няма как да се докаже, че аз съм направила тези промени.
2. Както казах в основния пост - не се ровя в телефона си постоянно, така че дори и по случайност няма как да съм направила това.
3. И друг път съм пътувала в чужбина, като съм спазвала същото поведение - не е имало проблеми със сметката.
|
| |
|
|
|