|
Тема |
Тия глупаци прекалиха! |
|
Автор |
Boдeндyx (оптимист) |
|
Публикувано | 19.12.06 14:17 |
|
|
Днес сутринта баща ми си пуска телефона и получава смс от 1001, че бил прехвърлил кредитния си лимит със 110%. Той е абонат на "Релакс 100" с 3, 90 лв. месечна такса и единствения номер, който набира от телефона си е моят ментелски номер, който номер баща ми е избрал за 100-те безплатни минути.
Набирам *88, за да му проверя сметката - и чувам "Текущата ви сметка е 0 лева и 29 стотинки. дъра бъра... НАДВИШИЛИ СТЕ КРЕДИТНИЯ СИ ЛИМИТ С 0 лв. и 29 СТОТИНКИ". През това време който търси баща ми, чува "Временно нямате достъп до този номер" - а той е лекар и представете си какво може да се случи, ако човек в тежко състояние не може да го открие навреме.
Висяхме пред един бизнес център на "Ментел" докато отвори, момичето направи справка и се оказа, че било станало грешка. До два часа трябваше да пуснат номера му да работи - вече обаче минаха почти 6 часа, а номерът му е още блокиран
Страшно качество, страшен професионализъм, няма що!!!
Баща ми поиска незабавно да си прекрати договора и пак да мине на прима, но тия некадърници му казали, че не може да си запази номера, а и ще трябва да им плаща обезщетение за това, че е прекратил предсрочно едногодишния си договор
А те какво обезщетение ще му платят за пропилените време и нерви и невъзможността на пациентите му да се свържат с него?!?
Вече съм сигурен - това е най-некоректната към лоялните си клиенти фирма!!!
|
| |
|
|
|