|
Тема |
Re: Договорът ми изтича - проблем с прекратяването? [re: margarit] |
|
Автор |
lenny (дразнител) |
|
Публикувано | 10.05.06 13:50 |
|
|
Имаш две решения на казуса.
Или отиваш най-късно на 26.06.2006 и си подаваш молба за спиране /като тогава ще платиш неустойка за оставащите 2 дни до края на Срочния си договор/.
Или просто си плащаш още една месечна такса и караш още един месец на този план. Мисля, че можеш да подадеш и молба за смяна на тарифния план за периода след изтичане на срочния ти договор /но не съм 100% сигурна - зависи как е оформен договора ти/.
Тоест когато изтече срока на текущо тарифиране и ти излезе фактурата на 28.06.2006 и вече нямаш безплатните минути - можеш вече да си на друг тарифен план / с нова такса и с нов разчет на плащане на минутите - по твой избор/.
Фактурата е с дата 28.06.2006 - но физически телефонията в нея се отчита до 27.06.2006. От момента на излизане на фактурата ти вече започват да се събират на ново минутите за следващата ти фактура.
|
| |
|
|
|