|
Тема |
Ето какво стана .... [re: Чo :)] |
|
Автор |
r-н Двyтakтoв (two way engine) |
|
Публикувано | 25.05.05 21:05 |
|
|
Всъщност това беше още миналата седмица, но не се канех да напиша.
Аз по принцип се отнасям много скептично към идеята, че активирането на някаква услуга, което зависи от оператора, може да зависи по някакъв начин от телефона. Както се оказа, бил съм абсолютно прав!
След любезната намеса на motek ми позвъниха от телефон 133. Последваха 2-3 разговора с въпроси и обяснения. Появи се включително предположението за активация на друг телефон. В крайна сметка служителката ме помоли да се опитам да активирам М-тел инфо в точно определен интервал от време, за да може, цитирам: "Колегите от техническия отдел да проследят какво става, когато се опитвате да активирате М-тел инфо".
Свърших тази работа и последва ново позвъняване, цитирам: "Ами господине, явно проблема не е във вас, а в нас (т.е. М-тел)". На въпроси ми какъв точно е проблема, ми беше казано, цитирам: "Ами как да ви обясня значи, по някаква причина при опит да активирате подменюто М-тел инфо, сървърите на М-тел не разпознават вашата сим-карта като STK-карта". След това ме помолиха да си кажа номера на сим-картата (не телефонния номер, а номера изписан върху самата сим-карта). След като свърших тази работи ми позвъниха да ми кажат, че ще се свържат с мен отново на следващия ден, когато се реши проблема.
На следващия ден същата служителка ми позвъни и ми каза, цитирам: "Г-не, проблема е решен, можете да си активирате подменюто М-тел инфо веднага". И наистина, след като пробвах, подменюто М-тел инфо се активира веднага и без проблеми.
Това е от мен.
Оставам на по-запознатите да гадаят какво означава:
"... при опит да активирате подменюто М-тел инфо, сървърите на М-тел не разпознават вашата сим-карта като STK-карта ..."
      
|
| |
|
|
|