|
Тема |
Re: Продуктите на Mtel Club [re: Cтepн™] |
|
Автор |
bolen-mozuk (mrazi vogoni) |
|
Публикувано | 17.10.04 00:02 |
|
|
На бюджетните организации медиен комфорт в общи линии не им е нужен, освен преди и след избори.
На пръв поглед Мтел са в монополно положение и не им дреме въобще какво е "общественото мнение" за тях и за услугите, които предлагат. В този ред на мисли е правилно сравненито ти с праха за пране и пастата за зъби, където конкуренцията е меко казано люта.
Обаче при Мтел нещата не стоят толкова просто. Те имат, да го наречем административен монопол, който много лесно може да си отиде в небитието с още 1-2 лиценза и 6-18 месеца за изграждане на мрежа. Не могат да се сравняват с такива титани като "Софийска вода", където ако ще държавата или общината да дадат 20 лиценза за сходни услуги "Софийска вода" ще си остане монополист поне докато изтече концесията, т.е. още 18 години.
Не подценявай силата на медиите в България. Реално няма нито една структура оцеляла от война с българските медии (изключая само съдебната власт, може би).
Ако глобул беше изпълнил престартовите си обещания структурата на клиентите сега щеше да бъде в още по-голяма полза за мтел, защото те могат да си позволят доста по-гъвкава политика, ако бъдат принудени. Но никой не ги принуждава и те си карат ганкиното.
При тази хипотеза щяхме да наблюдаваме спад на печалбите на операторите за сметка на по-ниските разходи на операторите. Нелепо е да се вярва, че в държава, където не действат антимонополните закони операторите няма да се споразумеят на разумно разпределение на баницата. Принципно не съм привърженик на теориите за конспирациите, но е очивидно картелизирането на цифровия мобилен пазар.
|
| |
|
|
|