| 
         
        
  
        
					
				
			 
				Източник http://investor.bg/Comments/ViewReplies.asp?ID=2909&LastDay=2&LastMonth=9&LastYear=2004&ViewNews=View&LastID=117360&FirstID=117753117641
 
 
 "Пичове, аз работя в М-ТЕЛ. Мога да ви кажа следното:
 Реалните абонати на компанията са около 1 300 000. От тях 60-70% са корпоративни клиенти, тоест това са големи фирми, които са на тарифа 8-12 стотинки на минута и на практика са ограничени като време, защото имат зададен лимит и сума, тъй като разговарят само в определена група. От тези групи не се печели почти нищо, а и често ги спират, защото не са редовни платци.
 Останалите 30% от тези 1 300 000 са хората на абонамент, които си плащат редовно и не са изключвани, защото си ползват телефоните. Приходите от тях обаче са паднали със 45% от началото на 2004, поради увеличението на цените.
 Имаме около 700 000 спрени карти - неплатени, повредени, изгубени и неподновени, временно спрени по желание на криента и прочие.
 Останалите са Прима... хората с примите всъщност ги купуват не за да набират, а само да ги търсят. Нали сами разбирате - колко може да се говори с един ваучер от 20лв примерно. Този лимит се изразходва в рамките на 1 седмица от закупуването. После 11 месеца човека чака само да го търсят и после хвърля картата и евентуално си взема нова. 
 При нас имаше големи съкращения, защото нещо сметките не излизат, световните телекоми не искат да ни купят за реални пари, а само за акции или други ценни книжа с падаща стойност. Директивата сега е да се наберат огромни наличности в касата на Мтел и с тези пари да се стимулира интереса на чуждите купувачи към телекома. 
 Положението не е розово никак. Напоследък ни спряха и служебните номера. Който иска да го задържи, вече си плаща, макар и на по-ниска тарифа.
 Войната е вече едва ли не за всеки клиент. Ако сте звъняли напоследък на .88, сигурно сте забелязали колко мили и учтиви са станали операторите от Обслужване на клиенти. Те са длъжни да изслушват, да се държат коректно и да се представят. Ако някой клиент се оплаче от нещо, съответния оператор излита от работа като ракета без никакво обяснение. Там също можете да въздействате - просто им звънете и протестирайте.
 Така че, това дето сте го намислили ще хване дикиш според мене и имате грамаден шанс за успех!"
 
 "Доста въздействащо би било, ако се изключат едновременно няколко хиляди апарата. Това излиза в докладите и отчетите по техническата подръжка и не може да остане незабелязано или без последствия. Определено ще е нещо, което ще се вземе сериозно под внимание!
 Няма как да се игнорира такова явление, а ако стане и няколко пъти подред - неминуемо ще доведе до разсдвижване на цените, при това чувствително надолу!
 Това е моето мнение и на колегите, които се присъединиха към протеста!"
 
 "Нещата са свързани - щом скрито се увеличиха цените и повечето клиенти ограничиха разговорите до неизбежния минимум, а оттам се промениха и условията.
 Имаше и един парадокс - доста хора си бяха купили сим-карти от Германия и от Австрия, а и от други западноевропейски страни, защото разговорите им излизаха по-евтино, например в събота и неделя и нощем. На българските карти само ги търсеха. Имаше случаи на М-ТЕЛ абонати, които по 3-4 месеца нямаха изходящо обаждане!!!
 Представяте ли си, по-евтино е да си чужд абонат в роуминг тук, отколкото да си абонат тука!!!"
 
 "Мога да ти дам сведения, естествено. При нас вече се заговори за бойкота много сериозно, дори някои от колегите ще се присъединят към протеста, защото и на тях им е скъпо и на семействата им. 
 По предварителни разчети, ако дори само 10% от абонатите се изключат едновременно, това ще има доста сериозни последствия за системата и хич не е все едно. Сега технически отдел и програмно осигуряване са луди-полудели как да намалят ефекта от евентуалния бойкот, защото времето е малко останало, а за пренастройка на цялата мрежа се изка доста дълъг период от време. Възложено е на отдел Клиенти да убеждават хората да не се изключват и да прави всичко в рамките на приетото да не засегне някой абонат.
 Аз самия не вярвах, че така сериозни ще станат нещата!
 Бойкото ще има ефект и ако сме единни, няма начин да не последва победа за клиентите!"
 
 "При нас вече се заговори за бойкота много сериозно, дори някои от колегите ще се присъединят към протеста, защото и на тях им е скъпо и на семействата им. 
 По предварителни разчети, ако дори само 10% от абонатите се изключат едновременно, това ще има доста сериозни последствия за системата и хич не е все едно. Сега технически отдел и програмно осигуряване са луди-полудели как да намалят ефекта от евентуалния бойкот, защото времето е малко останало, а за пренастройка на цялата мрежа се изка доста дълъг период от време. Възложено е на отдел Клиенти да убеждават хората да не се изключват и да прави всичко в рамките на приетото да не засегне някой абонат.
 Аз самия не вярвах, че така сериозни ще станат нещата!
 Бойкото ще има ефект и ако сме единни, няма начин да не последва победа за клиентите!"
  
        
        
  
          |