|
Тема |
******* ( за да не псувам) |
|
Автор |
MoonEclipse () |
|
Публикувано | 25.08.03 21:33 |
|
|
Значи развива се следната ситуация: снощи телефона ми нещо блокира ПИН-а.
Реших да отида днес до офис на Мтел и там да ми го разблокират. Та, отидох в офиса до " Магурата" и им обясних проблема. Първо девойката изглеждаше толкова отегчена от работата си, че всеки клиент се чувстваше като натрапник, докато тя влачеше чехли уморено до ксерокса и обратно( разстояние не повече от 1,5м).
Второ след като обясних, че ми се появява звездичка при искането на ПУК код, тя ми каза да си купя нов ваучер за примата и тогава ще се реши проблема( беше странно, защото имах още от старият), но послушах Служителката. После обаче се оказа, че проблемът е в телефона и тя ми препоръча сервизът, намиращ се отстрани на офиса. Понеже спешно ми трябва телефон им го оставих като уточниха, че нещото е от клавиатурата. ОБАЧЕ... След като го взех точно 3 минути той тотално спря.
Мисълта ми е защо служители на Мобилтел нямат никаква техническа култура, защо препоръчват частни сервизи, и защо аз имам вече един ненужен ваучер след като отчаяна от поредната простащина взех че си хвърлих телефона и го строших.
Докога некъдърници?
И това е пълна пародия с тениските с усмивките- гротеска на фона на лицата, които днес видях.
Ах...и още нещо...Кой мислите събираше поканите за концерта на "Ал. Невски"? Ми охраната! Имаше си 6 бройки човекът и питаше за още.
Е.. ти хората, и шефовете им също, дето нямат никакъв контрол над тях!
Цветята са изпълнени с толкова противоречия!-помисли си малкият принц
|
| |
|
|
|