Абе, този въпрос още ли се обсъжда тука? Още преди време, когато пуснаха на всички тази гласова поща с прословутото автоматично пренасочване, всеки можеше да се обади и да поиска не да му спрат гласовата поща, а само да му махнат автоматичното пренасочване. Тогава все едно, че нямаш гласова поща, но с тази разлика, че във всеки един момент, когато поискаш можеш да имаш такава просто като си я включиш от телефона с пренасочване. Е, в много малък процент от случаите някой можеше да се включи директно в кутията и да остави съобщение на някой, който не иска да ползва пощата, но това не е фактор.
По какво се познава кой ползва поща и кой не? По това дали има персонализирано изходящо съобщение. Наличието на такова означава, че абонатът знае и ползва услугата активно и няма опасност като му се остави съобщение той да не си го прослуша.
Знам, че след време от МТел въведоха някакво ограничение - дали не става въпрос, че вече не може да се маха авт. пренасочване, а само изцяло премахване на пощата. Някой знае ли?
Ами ползвайте си пощата, защото е удобно нещо за самите вас, когато ви търсят. Само, мисля, че максималното време е 30 секунди за пренасочване при неотговор, което ми се вижда малко малко, ако някой има инфо, че може и повече - нека каже - то може да си стои постоянно включено. Останалите пренасочвания - при заето, липса на обхват и изключен, според мен са също необходимост.
От друга страна, голяма глупост и набутване за абонатите е да се включва постоянно неперсонализирана поща (признак, че тя не се ползва особено) на всички, когато вие се обаждате. За това трябва да се бунтувате срещу МТел, за да го махнат. Целта на мярката, освен че е доходоносно нещо за МТел, беше народа да се образова за възможностите и услугите, които се предлагат, с цел да се създаде интерес и да се ползват. Ама така, с тези работи насила, малко обратен ефект се получава, а пък и нали народа си е прост, той така и така няма да ги научи тези неща как се ползват, ама поне да не се пречи на останалите.
С две думи, ползвам си секретаря, но без автоматично пренасочване, а с такова от телефона, и съм доволен; не съм доволен, че когато звъня на други, им се включва секретаря и аз не знам дали ако оставя съобщение, то няма да бъде напразно, а и се набутвам излишно.
|