|
Тема |
Re: Мисля, че разбирам [re: zar] |
|
Автор |
Arient () |
|
Публикувано | 07.11.02 08:02 |
|
|
какво искаш да кажеш. Тази услуга сигурно скоро няма да я ползвам (а като описание звучи добре). Доколкото разбирам, входящите повиквания към стационарния телефон се пренасочват към мобилния, когато последния е в обхвата на клетка, приета за него като Home т.е. тя е разположена близо до дома на абоната. Така не е необходима специална приставка "майка", свързана към кабелната линия на стационарния телефон. Наистина е добре: отпада необходимостта от безжичен стационарен телефон, мобилният оператор се "набутва" докато ти настрои Home Zone и докато ти пренасочва всяко повикване от стационарния към мобилния телефон(а вероятно ако вдигнеш стационарния, можеш да приемеш повикването и на него), и на всичко отгоре ти излиза по-евтино. Това ми звучи като "и вълкът сит и всички агнета цели(включително и замразените)", ама там сигурно намират начин да го постигнат. В тая ситуация наистина няма нужда от Line1/ Line2, още повече, че в менютата на много малко телефони съм ги виждал(май само един), а услугата се постига със средствата на мобилната централа(въщност и стационарната централа трябва да е DECT).
Нашите оператори, ако се престрашат да направят такова нещо, сигурно ще ни проглушат ушите как се грижат за нашето удобство, но това не е безплатно и сигурно ще ни вземат и такса за услугата а и пренасочения разговор ще си плащаме по тарифите за пренасочване.
You can take the horse to the river but You can't make him drink.
|
| |
|
|
|