|
Тема |
всеки гьол да си знае жабите [re: Cтepн] |
|
Автор |
mryncho (Мрънкало...) |
|
Публикувано | 08.08.02 15:13 |
|
|
Уф, това с влагането на пари в намаляването на цените е една уникална глупост, която има свойството да се разпространява с невероятна скорост сред средностатистическия българин (и да е ужасяващо прилепчива на мисленето тип “келепир да пада”), независимо за какъв тип услуга говорим. Само ще те попитам, имаш ли идея какво значи "еластичност на потреблението" или например "потребителска стойност"... какво е "равновесен" или "неравновесен" пазар...? Или седни и направи една сметка. Средно, една рекламна кампания на МобилТел струва около 2 до 3 милиона лева. Средния приход от един реален абонат, да приемем, че те са около 900 000 до 1 000 000, е от около... да кажем 18 лева на месец... Колко несимволично и за колко време ще намалиш цените на тези абонати с парите от една кампания...?
Момчета, ползвайте си телефоните, ако не ви изнася- не ги ползвайте... ама що са кат бръснаря на Хенри Форд все акъл давате... Ъъ... представям си какво ще се излее тук след малко по мой адрес, ама аз нали не идвам да се правя на разбиращ що се отнася до .. не знам, базови станции, мегахерци, таймслотове и други подобни...?
P.S. Тактиката - "ние не рекламираме а влагаме парите в качествени продукти" е изключително често срещана при продуктите тип multilevel marketing, казано на български, вариации на тема "Лайф Чойс"
P.P.S. Друг е въпросът именно тази реклама върши ли някаква работа. А това за 3000 "Прими" на ден... ми нека да кажат колко "Прими" са продавали в интервала 1 до 31 декември 2001 на ден :)
"One of the greatest dangers of advertising is not misleading people, but boring them to death"
|
| |
|
|
|