|
Тема |
Re: Опитай ... [re: 7-ija] |
|
Автор |
Чo :) (Smile) |
|
Публикувано | 22.10.01 02:25 |
|
|
... да отидеш в някой бизнес център на МТел (преповъчам ти да не в София) и си подай писмена молба, че желаеш премахването на автоматичните настройки - те ще ти бъдат махнати до два-три дни.
За тези, които не им се занмава или докато това стане, могат да си пренасочат при "No answer" и "Not reachable" към номер, който не таксува ,нито тези, които ви търсят,нито за Вас.
За пример към:
- всеки непълен/грешен номер (088).
- номерата на повечето Булфон/Бетком апарати.
... и много други :)
!!! Проверявайте от време на време дали слуйно не са направили номера отсреща да се таксува. !!!
Един от начините за проверката дали се таксува става като:
Видите каква е продължтелността на последния разговор.
Наберете номера изчакайте малко (примерно 5 сек след като телефонави вече е набрал номера) и затворите (ако вече връзката сама не се е прекъснала).
Ако брояча за продължителността на последния разговор е останал същия, както преди това, значи номера не се таксува.
Ако последния провед разговор е (примерно) 5 сек., наберете и гледайте да не затворите пак на 5-тата сек., защото, в случач, ако номера се таксува се излиза, че това не е така, с което се самозаблуждавате.
... стога толкова, че май се унесох
Smile is Health
|
| |
|
|
|