| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Проблем с гумени уплътнения, маркучи и тампони | 
                 |  
| Автор | 
Origo (Тролей) | 
 |  
| Публикувано | 30.05.14 12:03 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
					
				
			 
				Здравейте, имам Москвич Алеко 2141 с ладов двигател 1.6. Проблемите които имам в последните 5 години са че каквото и гумено да сменя маркуч, маншон, уплътнение новото се скапва за период от 6 месеца до 2-3 години максимум. Пример - маншона от въздушния филтър до карбуратора се сцепи 6 месеца след поставянето му. Маркучите по бензинопровода се скапват за 3-4 години и трябва да се сменят защото не качва вече бензин. Спирачните маркучи след година са яко напукани отвън. Смених тампони на гърнетата на изпускателната система, точно след 5-6 месеца ауспуха почна да хлопа и го вързах с тел. Всичко което пиша не са измислици или празни пиказки, както и времевите интервали които цитирам не са преувеличени, колкото и да звучи като шега. По тази причина на мен вече ми става много трудно да поддържам колата, защото докато сменя всичко което се е скапало, първото сменено вече отново е за смяна, въпросът ми е вие сблъсквали ли сте се с такъв проблем и как сте го решили. Очевидно трябва да купувам гумените детайли поне тези които може от други места, а не от магазините за руски авточасти. Споделете на първо време като най-спешно маркучи за бензинопровода и тампони за ауспуха от къде мога да взема по-свесни. Дали тампоните за ауспух не могат да се заменят с нещо различно от гума, нещо по-стабилно?
  Тролеите напред!
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |