|
|
| Тема |
Re: golqm problem ... [re: mc_koko3586] |
|
| Автор |
мeтъл Джyмa ((не)познат) |
|
| Публикувано | 12.11.05 14:57 |
|
|
|
Абе момче, ти прочете ли си поне веднъж един твой постинг?!? Това, че се опитваш да минеш от шльокавица на български ни е ясно, но това че е написана на кирилица не я прави по-лесно читаема! Анадъмо? Сега по същество. Задаваш прекалено много въпроси, без да осмислиш нито един от отговорите които ти се дават. Вече ти го казаха, но аз ще ВИКАМ та дано да разбереш. ПРЕМЕРИ СИ КОМПРЕСИЯТА!!! Имаш износени/счупени сегменти след като ти духа и отдолу и отгоре (ако правилно съм разбрал словоблудствата ти). Другият вариант е - силно зацапан филтър на капачката за маслото. От къде ти излиза (отгоре) това масло - покрай капачката или през тръбичката? Какво означава "върви на макс"? 1) Любител си на ексттремните спортове и летиш на самолет (т.е. двигателя ти е пушка) или 2) двигателя ти го няма никакъв и натискаш педала на макс. Дори и да е вариант 1, пак не забравяй, че той е до време (и то не много дълго) и дали не му е дошъл края. То и аз карам "москвича" 80-90% от времето с газ до ламарината и затова правя основен ремонт всяка година (40-50 хил. км) . Това обаче е не защото съм изтребител, а защото "москвича" е само двигател, а останалото е Фолксваген Транспортер (1,6 тона желязо и 1 тон товар) И вземи направи някой опити, и пиши резултатите. На боб ли да гадаем? При работещ двигател отваряй един по един отворите свързани с вентилацията на картера (щека за маслото, капачка на капака, маркуч към филтъра) и виж колко духа - това е все информация, която ще те насочи към проблема. И нещо МНОГО ВАЖНО - за да не ме псуваш после, не стой срещу отворите защото духа масло.Чао за сега и успех!
Още малко толерантност никога не е излишна
| |
| |
|
|
|