|
Тема |
Re: И аз за един проект.. ама.. [re: m4O7] |
|
Автор |
PishmanMajstora () |
|
Публикувано | 05.10.05 10:11 |
|
|
Прочетох с доста голямо закъснение темата, нещо съм я пропуснал когато е трябвало :)
Ентусиазма ти е голям, но все пак какво ще се получи в крайна сметка ? Нов прототип на модел спрян от производство преди 40 години ? Не помня адреса на сайта, но съм виждал подобен проект за Победа – всичко реставрирано и лъснато, но с нов двигател от Опел омега май беше. Продаваха я за 7000Е, и мисля че в Полша беше реализирано. Купето беше запазено в автентичната форма. Бяха сложили ляти джанти, но на купе от края на 40-те най – добре си стоят оригиналните. Ако тръгнеш да режеш колонки, според мен нищо няма да излезе. Тавана трудно ще му придадеш правилна форма, пък и профила на черупката му е направен така, че да поема усилията на “сгъване” на купето. Москвето като го нарежеш, после само за скрап ще става. Това с предния прозорец ми се струва крайно неудачно, като му промениш профила най – много да се получават разни завихряния и мизерии. Аз бих те посъветвал да запазиш купето, а ако двигателя е с изчерпан ресурс да му сложиш нещо по – мощно, като не е задължително да е западен. Един двигател от 412 ще ти свърши прекрасна работа според мен. Ще трябва да смениш и трасмисията, диференциала няма да издържи. Освен това ще трябва вероятно да използваш и други възли от други модели – оригинални части за този модел едва ли се намират, въпреки че не е изключено някъде да има нещо забравено.
Имаш ли снимки на сегашното му състояние?
|
| |
|
|
|