Гледам че и ти благнееш, аз тука се бора с Валио, щото и тои е нещо пощурял, искаше да му ръгне на ИЖа мотир от BMW незнам какъв модел точно само като чух че е около 150 коня и после ще мине през чип тунинг и дръги тунинги, и ми стана ясно че купето няма да издържи, обсъдихме некакви неща, поспорихме, и остана, ако се монтира да е- М 40 - , ДВИГАТЕЛЯ Е МАЛЪК ( компактен ) не е много коне 106 някъде, и ако се наложи усилване ще е възможно на купето на Москвича, наще купета са от 408, и според мен са по добри от тези на 2140, защото гредите са от тредните рогове та чак до задната престилка, минават през циялото купе, ако трябва да се подсилва ще е по лесно и по здарво. По въпроса за саденето на скорости от BMW , каквото и да е трябват доста доработки, първия проблем са самите скорости, като се вземат задължително трябва да ги отвориш, и де що има да отремонтираш, после идва проблема с закачането, няма скорости които да паснат на шпилките, правиш Фланец около 20мм. след като закачиш скоростите на кожуха, и ги центроваш,седеинител, бая зор, всичко това става на земята с друг двигател, идва момента в които трябва да се разшири тунела, рязането е доста, защото скоростите стоят доста по на високо от оргиналните, рязането в купето е звярско, след като си срязал и мушнал скоростите, следва да усилиш това що е останало от тунела, и след като си ги монтирал следва карадана, проблема е че трябва да се работи прецизно и след като се паснат нещата, следва да се балансира, кои ще е кадърен да го балансира незнам, щото карета смениш и ако не го уцелиш как е бил, БИЕ, пък тука са заварки, кроене, фланци и др. приемаме че си се справил но идва и още наколко проблема, повечето BMW СКОРОСТОМЕРИТР СА ИМ НА ДИФРЕНЦИЯЛИТЕ, оставаш без скоростомер, самите скорости са им доста по къси от наще, много къса 1 и 2 скорост, в повечето случаи и 3 , другите 4,5 са супер за москвичовия мотор, та общо взето е това.
|