|
Тема |
Re: Моя опит с АЗЛК-21412... [re: Дeмoн] |
|
Автор | bez (Нерегистриран) | |
Публикувано | 07.01.05 12:07 |
|
|
След като прочетох статията ти и аз се сетих за още няколко интересни неща. Първо за спирачките - усилвателят си работи, защото при откачен маркуч педала става много твърд и няма съскане при натискане, усилието нараства още повече. Проблема при мен е, че при натискане на педала, ходът му се преминава някяк си бавно, все едно спирачната течност се дроселира някъде по тръбичкте. Сменил съм гумените маркучи, главния сп.цилиндър, накладките, пробвал съм с друг усилвател - резултата е същия. Като се кача в някоя западна кола първите няколкостотин метра докато свикна почти захапвам волана или челното стъкло (за последно карах една чисто нова корса - такива спирачки! - много силни, много информативни, АБС-а не досажда с ранно включване… но това е друга тема). Последното ми подозрение пада върху корозирали отвътре метални сп.тръбички или регулатора на налягане в задния мост. Когато го изключа спира доста по-добре, но блокират първо задните колела, което е неприемливо за мен. Другото интересно е, че с 5 човека също спира доста по добре от празен.
За каретата - сигурно няма да повярваш но моите са си оригиналните (102 х.км.). Но пък преди два месеца се появи лек теч от двата семеринга на полуоските на скоростната кутия. Лятото в жегата сигурно ще се разтече повече.
Не знам вашите как палят, моя съм го изпробвал до -12 градуса с масло 15W-40. Запали. Особеното което съм забелязал (в руските форуми също се споменава за него, при някои машини) е че при студено време запалва от "полуоборот", не успява да развие обороти и угасва. Ако е много студено се повтаря и на третия (или втория) опит запалва и заработва устойчиво с около 1400-1700 об/мин. Това го има само при "Солекс". Автомобила няма и не е имал АГУ.
Sentinell спомена, че таблото не се напуква - това наистина е така, но за съжаление само горната му част е направена от мек материал. Останалото е твърда и много трошлива пластмаса (която обаче се лепи лесно). Моето табло (меката му част) беше бежова, но изгоря от слънцето и сега е тъмно кафява.
На моя му липсва щумоизолацията на предния капак. Всъщност не съм сигурен дали изобщо се е слагало такова нещо и дали го има като оригинална част. Все пак е сглобяван в Ловеч (вероятно в петък или в понеделник).
|
| |
|
|
|