|
Тема |
Re: Моя опит с АЗЛК-21412... [re: bez] |
|
Автор |
Дeмoн (левак) |
|
Публикувано | 07.01.05 02:40 |
|
|
Леле!
Това цяла дисертация бе. Я верно се регистрирай и се отбивай по често тук.
Значи виж сега, тия спортни карания не са за 21412 - това определено не е кола за спорт. Тежка е да и при удар се усеща защо.
Някой от проблемите ти и аз ги имам, някои не, гарнитурите вече започват да ми текат оттук-оттам но едва доловимо, омаслява наистина около бенз. помпа и пръчката и при мен. От спирачки и съединител оплаквания нямам, ни о колата по-малко се кара градско. За сведение - на 70000 е и още е с фабричия съединител и карета, не тракат и двете, нито лагери шумят като при теб.
При пета предавка при мен ускорява но след 120.
Засега не ми гние, но все пак е от по-първите модели. Явно са се излъгали с някакво тънко покритие пък и без това аз го мазах на 3-тата година отдолу и още малко държи тук там.
Това със спирачките не знам какво става - ти си сигурно петия човек който чувамда има такъв проблем, моите са си нормални и както викаш - информативни. Сигурен ли си че ти е здрава мембраната на усливателя? Имам един съсед на който педала му е като откачен - едвам да го барнеш и съска нещо и кове на място, моите колкото и да си играх не можаха да станат такива. ще опитам пак това лято но имаше момент в който бяха неимоверно твърди - оказа се скъсана мембрана в сервото.
Много ме радва това което казваш за по-ниските гуми
Окачването не те знам що за майстор си, ама на мен ми е сложно. Моите амортисьори - изпусна преден шофьорски на 30.000 след още 5-6,000 пак, а на другия нищо му няма. Един господ знае защо. Писна ми и ще ги сменя и двата с тоя уикенд с двойнодействащи закс па да го видя де ще ходи.
Не съм имал проблем с спирачните цилиндърчета ама ми стана една беля с фабричните накладки - феродото на едната се отлепи и превъртя в барабана като разби леглото на петата на едната накладка и сега леко ми стърже отзад и не е много надеждна. НАли се сещаш че това всичко е нитовано там и за да го оправя трявба да разпробия нитовете и да изрежа нова планка със същия размер която да формира пак леглото както си трябва да е.
Ми май това е. А и десния ми фар гасне по дупките, ама това е като за удобство по скоро - по завоите обикновено е по изровено от тая страна и направо като влизам и той си мига като мигач
Бе готина кола, мен ми харесва въпреки всичко, макар че за мен има повече емоционална стойност.
Поддръжката и частите обаче не е никак зле да са качествени.
Редактирано от Дeмoн на 07.01.05 02:43.
|
| |
|
|
|