|
|
| Тема |
Re: Тунинг.. Мухахахахаха [re: white_shark] |
|
| Автор |
skylineGTR (искам фрешка) |
|
| Публикувано | 03.07.04 23:28 |
|
|
|
Приятели, докато изчета темата си изчетох четилото Относно тунинг-а стига тези други двигатели стига плс истината е в принудителното пълнене (компрессор или турбина) , но турбината е малко "мисия невъзможна" както и да е ако някой го интересува и няма някой друг който да каже ще споделя наученото от мен. За интеркоолер-а целта на тази "машина" както вие я нарекохте е следната:
Въздухът предназначен за двигателя минава през турбината която пък се задвижва от изгорелите газове => имаме топлене на турбината и на "входният" въздух (този предназначен за двигателя), както знаем в топлият въздух има по-малко молекули кислород отколкото в студеният, тоест ролята на интеркоолер-а е до охлади въздухът затоплен от турбината, най често се слага от пред под решетката, но в случея май няма място и затова е на вентилатор в купето.
Като цяло според мен турбо на атмосверен двигател, още повече с кърбуратор е трудна, но не невъзможна задача ако можеш да отделиш 2500 лв ще имаш може би първият ТУРБО москвич в БГ
Относно москвича който показахте, нищо съмнително няма в него, няма НОС и е истински,но много се отнесох..
На пича който иска да тунингова москвича, ако иска сериозно да действа може да пише на ЛС аз ще обесня всичко, преди време бях пуснал тук тема че търся 412 или 408, но за съжаление парите свършиха та бих помогнал и в най-общи линии ако искаш сериозен тунинг направи следното:
1. Направи основен ремонт на бегачката която искаш да направиш (на двигатела)
2. Подсили купето там където е необходимо (изкърпване, "ролбари" и тн)
3. Както каза колегата окачване, обезвъздуши спирачната система, ако я ползваш колата само за ластици няма да ти е необходима няква супер система
4. Помисли за изхранването на двигателя (2, а защо не и 4 кърбуратора на цилиндър,това отпада ако ще ползваш принудително пълнене, било компресор или турбокомпресор)
5. помисли за изпускателната система
6. вземи по-широки гуми
7. промяна на челното съпротивление и потока във коша.
Аиде успех и дано не съм отчаял всички с безмислените си писания 
| |
| |
|
|
|