|
Тема |
Re: прос ма ,прос да видиш [re: lvan4O] |
|
Автор | Moxy (Нерегистриран) | |
Публикувано | 11.12.03 13:50 |
|
|
Нека и аз да кажа нещо, че няма само вие да говорите простотии я. Аз имам Мохер(осмак) от 67а но 89а му смених купето. Парното обаче си е същото. Първо основният проблем със загряването на 8иците е, че между 3ти и 4ти цилиндър (при по-новите може и да не е така) в блока водата не минава, защото руснаците не си правят труда да изчистят качествено отливката и вътре остава от формовачната пръст. Аз извадих поне две шепи пръст оттам като правих основния ремонт.
Що се отнася до картоните или балатумите отпред, аз съм пълен противник на това "инженерно" решение. Естествено който смята, че е по-добре да се сложи картон отколкото да се смени термостата, тогава ОК. Преди 3 години аз даже жилузите отпред си махнах, защото свалих перката от водната помпа и си сложих електрическа на самия радиатор естествено с въздуховод. Проблем-ът беше, че за тази цел трябваше да пробия дупка в радиатора, за да сложа датчик за температурата (все пак перката трябва да се включва сама). Но ако се калайдиса добре няма проблем с теч. на охл.течност. Оттогава не само че нямам проблем с парното, ами даже само когато навън е много студено го оварям до край.
Искам да кажа само още нещо. Има "известна" разлика между плътност и налягане. Няма да изнасям лекция по аеродинамика, така че Ivan4O, ако не вярваш отвори някой учебник по механика на флуидите и виж там че плътност се пише с Ъ.
|
| |
|
|
|