|
Тема |
Re: Ivan4o [re: lvan4O] |
|
Автор |
Maнияka (наивник) |
|
Публикувано | 31.01.03 23:29 |
|
|
здравей,
аз съм Петър Райков и живея в Габрово.на 30 год. съм и честно казано не съм
никакъв манияк-това жена ми ми го измисли в пристъп на откровение.
казвам,че не съм манияк защото като си погледна колата далеч не е това което може да бъде-но не спирам да опитвам.
сега конкретно-за лагерите не се заигравай там много защото ако ги пренатегнеш ще заминат много бързо.
сигурен ли си,че тракат точно те?защото при движение може да тракат
накладките.за проверка вдигаш на крик предно колело и без да сваляш колелото ,сваляш капачката на лагера и като опреш палец на гайката и шайбата зад нея клатиш колелото с другата ръка(клатиш като си хванал
колелото от горе или от долу-не от страни,там се усеща луфта в кормилните
щанги)
по книга хората дават при такава проверка аксиален луфт до 0.2мм,което в
горния край на колелото ще се усети като нещо далеч по-съществено(може да се сметне).
ако все пак решиш да натягаш,сигурно си видял,че на оста на лагера има
два перпендикулярни отвора т.е. тъй като изрезите в гайката за шплента са
на доста голямо разстояние и като докараш на дупката за шплента излиза,че
си натегнал много,може да се импровизира за съвпадане със перпендикулярния отвор.
като натегнеш задължително трябва да върнеш до 1/12 за да осигуриш необходимия луфт и тогава слагаш шплента.
до тук не казах нищо ново-и аз като го правих действах по инструкцията.
за аспуха какво да кажа-кооперативна работа,но като няма други и аз сложих от тях.и естествено духа м/у двуцевката и средното гърне.
първо натикваш възможно на- на вътре може и с чук но леко.
ако имаш голям луфт м/у тръбите може да опиташ с поцинкована ламарина
(от улуци)да уплътниш(става въпрос м/у тръбите,но е доста трудно).
другия вариант е пак от такава ламарина да опашеш мястото на съединението
(да обхване възможно най-много по дължина и на цяло по обиколката) и стягаш с две скоби в двата края.аз съм така от 2 мес. и няма признаци на изгаряне. разни стъклени платна и медни и алуминиеви латуни отиват на кино.
иначе продават такива широки скоби но не намерих с необходимия диаметър.
въпросната мушама служи както за заглушаване,така и за топлоизолация-през зимата мотора изстива по-бавно.
търси някъде втора употреба или добра работа ще ти свърши всичко на основата на вата-виж из строителни материали или железарии-за изолация.
не съм убеден,че новото в случая си струва.
за да вдигнеш задницата има два варианта.пробвал съм и двата.
единия е да шпренгваш ресорите,а другия с пружини.
на първия ми москвич ги шпренгвах при ковач-вдигна се с около 20 см-всъщност с колкото си поръчаш.и смятам,че този е по-добрия вариант.
проблем ми беше намирането на шайбите и подложките.
а иначе до скоро бях и с пружини-голям е ташак-бетер от лада,особенно през зимата(като ги разкарах не можах да я позная-като стабилност),така че ще шпренгвам при първа възможност.
за регистрацията какво да ти кажа,направих я вероятно в противоречие с
всякакъв етикет(със сигурност има такъв) и 100% съм ядосал Майстора
но ще му се извиня при възможност.
всъщност май,че не съм член на клуба-просто влязох в регистрация на нов потребител.
прати една бележка на Майстора и го питай-мисля,че няма да ти откаже,в крайна сметка москвичистите сме на изчезване.
чао.и свиркай ако има нещо.
|
| |
|
|
|