|
Тема |
Re: Маслена помпа [re: TK3C] |
|
Автор |
pavkata (Eng.) |
|
Публикувано | 08.01.02 00:30 |
|
|
Твърдо не му вярвам на този датчик. Същия се ползва на почти всички автомобили (руски) с манометър и при всички има същия проблам - нелинейност на показанията. А иначе, за проверка, си намираш нормален изправен манометър, завиваш го на мястото на оригиналния и си проверяваш налягането като хората. На един дизел ми показваше 12кг/см! при студен двигател. Като го замерихме с нормален манометър, си показа точно 6 кг/см. Повече вярвам на контролната лампа, понеже контактните датчици са по точни. Масления радиатор е ефективен при високо-натоварени двигатели - джипове, генератори, трактори и др. подобни. За автомобил, който се движи с 80км/ч, масления радиатор е напълно излишен за нашите географски ширини.
Айде, чао!
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
|
| |
|
|
|