|
Тема |
Абе май не беше точно така. [re: Оптимист] |
|
Автор |
Toni () |
|
Публикувано | 29.08.00 23:07 |
|
|
БМВ бяха купили търговската марка Ролс Ройс, а Фолксваген дръпна марката Бентли и по-голямата част от технологичното оборудване. Май марката щеше да е собственост на БМВ до 2002 г. и след това щеше да премине в ръцете на ФВ-то. Какво се очудваш? Тая работа върви на глобализация и скоро световните фирми ще останат към пет. Вярно, всяка ще държи по десет марки. Ми, че то сега в Европа фирмите са Фолксваген, Даймлер-Крайслер, БМВ, Рено, ПСА и Фиат. Англичаните останаха без свой автомобилен производител, Волво го продадоха, а-а-а май СААБ е независим, ама е много дребен, макар и добър производител, та не се брои. Други не се сещам. Форд държи Ягуар и Форд - Европа, ДжиЕм държи Ягуар-а. Някой от тях май е гепил и Ровър.
Да-а-а, не е важна надценката, а оборота. Половината от колите на различните марки от ФВ имат общи бази и силови агрегати, та развоят им е силно съкратен и икономичен. Между другото ФВ беше тръгнал на фалит преди доста време и трябваше Голфа да го изкара. При провал отиваше на кино. Голф-а на само го изкара, а и го направи най-голямата автомобилна компания в Европа. Между другото Ауди се казваше "Ауто Унион" и беше обединение от четири германски фирми, които се бяха събрали в края на войната (четирите кръга от емблемата). Цялата работа е за съкращаване на разходите, че развоят и производството идват нагорно.
П.П. Новото спортно Бентли е с емблема "Народна кола". Как го преживяват англичаните не знам.
|
| |
|
|
|