|
Тема |
Продавачи изнервят ли ви клиентите [re: TARA] |
|
Автор |
Петя () |
|
Публикувано | 06.03.00 15:16 |
|
|
Не знам аккъв ли психологически портрет ми е направила продавачката в детския магазин до нас. Веднъж си купих от там каша на Милупа. Като се прибрах забелязах, че опътването на български не съответства на това на немски. Връщам се и й казвам да се обади на фирмата дистрибутор и да ги предупреди, че българските им етикети са грешни и това не е съвсем безобидно. Тя започна да се опрадвада, че не ги познава, че не им знае телефона и други подобни. Повече от там храна не купих. След няколко месеца влизам в същия магазин и харесвам зимен гащиризон за сина ми. Спруваше 15 лв. Купих го, изпрах го и... ципа се разпадна. Отивам в магазина и моля за името на производителя, за да му кажа колко съм доволна от стоката. А тя ми отговаря, че за 15 лв. това е положението и, че ако била на моето място просто щяла да си смени ципа без много, много шум.
Е, кажете ми как да ги уважам продавачите.
|
| |
|
|
|