|
Тема |
METRO-PC [re: Топалски] |
|
Автор |
Галина () |
|
Публикувано | 10.02.00 20:01 |
|
|
Едно време в училище учехме УПК. Имаше специалност продавач-консултант.Звучеше смешно на всички ученици.Сега разбирвам важността на тази дума. В България сме май само продавачи. METRO май също не може да се справи с този проблем ,а и не се опитва. Защо да плаща излишни пари за заплати? Затова разреши на фирмите, който му оставят стоката си на консигнация сами да назначават свой служители консултанти и сами да им плащат.Служителите- консултанти пък от своя страна понеже METRO не им е пряк началник си идват на работа когато си поискат ,затова като ни потрябва информация все няма кой да ни е даде.Лично аз не бих си купила компютър от METRO .Веднъж правих тази грешка и ми излезна златен от апгреитване докато започне да ми върши работа и накрая го смених с нов.Господин Топалски е напълно прав почва се отзад напред.Първо намирате добър програмист.От него искате съвет какъв кампютър да си купите ,че да ви върши работа.Той от своя страна Ви препоръчна най-доброто защото све пак и той ще работи с него.И ако се окажи че и той може да ви го продаде и обслужва -ТОВА Е НАЙ-ДОБРОТО.
|
| |
|
|
|