|
|
| Тема |
Re: Въпроси за 250 TD [re: greatmanx] |
|
| Автор | vaakata (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 17.02.08 10:22 |
|
|
|
Това за прецакването след двеста гасенета а абсолютна глупост. То тъй лесно се скапва мотор. Все пак, след като е карано на дълъг пър и особено лятото, турбото развива високи температури и когато човек реши да спира колата някъде е хубаво да изчака преди да загаси. Аз лично моята я чакам минута и положина,две. А относно потеглянето, никога не съм чакал. Е ако колата е била на студено цял ден и температурата е много ниска, пак не я чакам ама не я цедя докато е студена. То кола със турбо и без турбо, когато е много студена няма много добро мазане и общо взето това е момента когато най-много се състарява мотора. Примерно аз докато не достигне 50-60 градуса гледам да не вдигам повече от 2500 оборота, така съм си преценил и нищо няма да стане да покарам колата 4-5 минути по спокойно.
Относно чипа, значи турбото не може да духа от нула оборота. Всъщност турбото духа постоянно, то не се включва или изключва, просто при ниски обороти не се върти достатъчно бързо и за това не се усеща. Все пак помага дори и при ниски обороти, и аз го суещам щото съм карал и такъв мотор бе з дизел. Чип тунинга не знам точно кое променя, но ако променя нещо по турбото, то ще е налягането. То даже самото турбо прави достатъчно голямо налягане но има един байпасен клапан който се отваря и част от въздуха на турбото излиза навън понеже ако турбото вкара всичкия въздух в мотора, той може да се пръсне. При мене този клапан беше заял по едно време и турбото бя здарво духаше в мотора и колата направо къртеше, нооо при 110 км/ч влизаше в авариен режим и повече не вдигаше. Е това го реших и колата ми си вдига повече сега.
Таа това е!
| |
| |
|
|
|