|
Тема |
Re: Моля за мнение [re: Mercedes driver®] |
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
|
Публикувано | 16.01.06 11:35 |
|
|
Моят двигател (ОМ 603.960), изработка за САЩ е тъпкан с всякакви EGR, филтър за частици (още преди 15 год!!!), катализатори и тнт.
Същият двигател, правен за Германия, няма НИТО една от тези "екстри".
Прави си сметката колко са нужни.
Иначе, EGR се контролира от EDS според сигнала от много датчици: обороти на двигателя, температура на двигателя, количество на вкарвания въздух, позицията на рейката за газта и атмосферното налягане.
Точните зависимости не мога да ти кажа, но EGR клапата изобщо не е отворена постоянно. В този смисъл, това може да е причината да не си забелязал разлика в работата на двигателя.
А нищо чудно и клапата да се е запекла. Проверка на място може да се направи, като при изгасен двигател се подаде вакум на EGR клапата, поне -0,3 бар (което не вярвам да докараш с уста) и след изпускане на вакуума, трябва да се чуе как клапата хлопва обратно. Ако нищо не се чува, трябва да се свали и да се види.
Иначе, най-добрият начин да я изолираш е да запушиш тръбичката за вакуума. Отрицателни последици за двигателят не може да има.
Цял ден не спиш, цяла нощ не ядеш...как да не каталясаш?
|
| |
|
|
|