|
Тема |
Малко за колата която реставрирам... |
|
Автор |
5OOse (пура) |
|
Публикувано | 29.04.04 23:15 |
|
|
Реших да пусна малко снимки и малко история на една пура 500SEL W126 1983г. която реставрирам от миналата година, вече съм направил доста много неща по нея и става за гледане. Ето така изглежда в момента:
Стоповете са сменени с нови.
Фаровете съм сменил с нови, старите бяха изхабени и много мръсни. Сменил съм и решетката отпред с нова заедно с лайсните, синята емблема и основната емблема, също съм сменил чистачките на фаровете, раменете им и моторчетата. Мигачите са оставени нарочно в оригиналното оранжево.
Колата е пребоядисана преди около два месеца в черно, предишния и цвят беше сив, при боядисването са махнати на всички места ръждите и са закърпени, също отдолу и по праговете колата е обработена с едно като черна боя, което защитава от корозия и ръжда. Сменил съм и изхабените и скъсани уплътнения по вратите и тези на дръжките на вратите и тези на лайсните около прозорците. Броните, широките лайсни на вратите и огледалата са боядисани в същия цвят като купето
Ето някои снимки на хидравличното окачване на тази кола, по талон се води специално изпълнение, окачването е взето от W116 450SEL 6.9 и в дата картата и пише че някои от частите по окачването трябва да се взимат от този модел.
На тази снимка се вижда до ключа на фаровете един лост който има три нива на работа: В това положение на снимката е за нормално каране, при издърпване веднъж се слага в заключено положение, то се използва когато колата се вдига на платформа или се ремонтира на крик, най издърпаното положение е за каране по лоши пътища и терени, тогава колата се вдига доста високо и става като "джип" и трябва да се кара с умерена скорост.
На тази снимка е казанчето и системата на хидравличното окачване, тази машинка се регулира посредством жило от лостчето на таблото.
Тук снимах предните сфери, тази по вътрешната е централната, другата е свързана чрез дебелия мъркуч към амортисьора а с тънкия към системата за ругулиране, поръчал съм нови сфери защото на тези им е свършил живота и колата заради тях подскача и вози лошо.
Снимка на двигателя, на снимката се вижда, че колата не е боядисвана около двигателя, аз реших така, защото щеше иначе да е много сложно трябваше да се вади всичко и щеше да е много време.
Ето малко снимки отвътре:
На автоматика му смених основната пластмаса, буквите, прозрачната пластмаса над тях, вътрешния маншон, и обтегача на лоста.
Всичките части които съм сменил (те са над 100) са оригинални доставени от Германия с поръчка, не съм сложил нито една неоригинална част.
Ето малко снимки на S класата ми, на нея и сложих 18 цолови джанти AMG и летни гуми. Освен това сложих и XENON, но с него имам проблем, заради фаровете ми, трябва и тях да сменя с по новите.
И накрая снимка на всичките ми коли:
|
| |
|
|
|