Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:02 29.02.20 
Клубове / Наука / Природни науки / Медицина Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Нежелани ефекти от психоактивни вещества.
Автор mario.1993 ()
Публикувано08.12.11 17:48  



Както се знае всеки лекарствен продукт носи риск от поява на нежелани и опасни реакции.Понякога те са тежки и налагат лечение и прекъсване,друг път са по-леки.
При употреба на СИОЗС лекарство получих рядка нежелана реакция/1:10000/.
При появяването на някоя/някои от нежеланите реакции,кой подход е най-добър - спиране на лекарството ,или заочване на паралелна терапия,която да поддържа нежеланата реакция в незастрашаваща степен на проява? Причината да попитам това е, че при смяна на лекарството, има възможност новият медикамент да носи сдъщите,ако не и други,та дори по-тежки възможни нежелани реакции.
Моят проблем свързан с прием на сертралин беше ретенция на урината,или невъзможност за уриниране. На много от другите лекарства от тип СИОЗС също пише,че може да причини ретенция.Освен това е възможно развитието на друга нежелана реакция.Със сертралин поне зная,че единствената реакция,която ми причинява е ретенция.Друго лекарство може да причини освен нея и нещо по-лошо. Предстои ми преоценка на терапията със сертралин.Според вас какъв подход може да предприеме психиатъра - изписване на повишаващ ефективността на пикочния мехур препарат/за позволяване на нормално уриниране/,или смяната му с друго? Също ме интересува-страничните реакции от даден препарат могат ли да се появят много по-късно в периода на лечение.Тоест сега мисля,че единственият проблем,който причинява сертралин във моя организъм е ретенцията.Възможно ли е след време да се появи и друга реакция?Т.е. има ли някакъв период , през който се установява какви нежелани реакции и ефекти на организма може да предизвика дадено лекарство върху даден организъм,или това,че днес се наблюдава само ретенция,не значи ,че в дългия период на лечение с някакво лекарство няма да се появи и друг.Има ли начин да бъда сигурен как ще повлияе лекарствен продукт,след колко време прием ще съм убеден във възникналите реакции,и тези които не са и няма да възникнат?

Редактирано от mario.1993 на 08.12.11 17:48.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   08.12.11 17:48
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   14.12.11 21:22
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   14.12.11 22:14
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Aulus Vitellius Celsus   14.12.11 23:44
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   15.12.11 08:18
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   15.12.11 12:26
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   16.12.11 08:56
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   16.12.11 22:01
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   17.12.11 00:06
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   17.12.11 08:35
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Aulus Vitellius Celsus   18.12.11 15:12
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   18.12.11 18:05
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   17.12.11 08:32
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   17.12.11 11:13
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   17.12.11 11:29
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. mario.1993   17.12.11 12:05
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   17.12.11 16:37
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. potir1   23.12.11 01:03
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Sargonlll   23.12.11 11:34
. * Re: Нежелани ефекти от психоактивни вещества. Aulus Vitellius Celsus   23.12.11 18:36
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2020 Dir.bg Всички права запазени.